Hauska, suorasanainen, valloittava persoona. Tutustuin Jennyyn kirkossa siskoni kautta.
![]() | |
| RIM | Rim On mun kaveri koulusta mun luokalta. Rim on hyvää seuraa ja oon tutustunut Rimiin vasta tässä lähiaikoina. |
| HEIDI | on ihana ihminen hyvää seuraa jonka kanssa on aina hauskaa! Oon tuntenut Heidin jo aika kauan, mutta viime vuonna tutustuttiin silleen paremmin :) | ||
SUVI
Suvi on aivan ihana ihminen ! Hyvää seuraa Suvin kanssa on aina hauskaa. Voi Suvi oot kertakaikkisesti niin ihana!
AYDA&JASSU
On mukavia ja hauskoja kavereita koulusta. Tutustuin heihin valinnaisaineitten kautta.

Taru eli Tarmo on ihana, mukava ja hyvää seuraa hänen kanssaan on aina tosi hauskaa! Pikku pahikseni ;)
SUSANNA
Susanna eli Susse nn aivan ihana! ja esimerkillinen ihminen ja ystävä. Se on tosi harmi ettei nähä kovin usein. Meillä on Sussen kanssa ihan omat insidet mitä kukaan muu ei ymmärrä :D
SANNI
Sanni eli Santeri on on mukava ja hyvää seuraa ja mun hyvä kaveri ja hänen kanssaan on aina hauskaa! Tutustuin Sanniin kesällä :)
Eli melkku on IHANA! Ja hyvä ystävä meillä on aina tosi hauskaa ja Melkku on hyvää seuraa!! Melkku ei oo samassa koulussa joten useimmiten nähään viikonloppusin :)
SARA On IHANA ystävä :) Meillä on aina hauskaa Sara on hyvää seuraa! Saraa en näe kovin usein koska Saralla on paljon harrastuksii ja muuta! Olis kyllä kiva nähä useemmin <3
Anastasia Jonka oikee nimi ei oo siis se on aivan ihana ja tosi hyvä ystävä ja hyvää seuraa ehkä joskus vähä hullukin! :D Anastasian kanssa on tosi hauskaa aina!
Maria Marian oon tuntenut jo 9-vuotiaasta meillä Maria on hauska Ja Marian kanssa on aina tosi hauskaa! Ja Maria on hyvää seuraa!
Katarina eli Kata on mun kaveri koulusta.Kata on tosi ihana ihminen joskus vähän hullu! XD Katalla voi kertoo kaiken ja Kata on luotettava!
Lilja on kanssa kaveri mun koulusta Lilja on tosi mukava ja ihana ihminen Ehkä joskus vähän Crazy!


Kiri kirppu heeeei tuu joskus meille vaik junalla ;) mieluiten viialaa asti mut toijalaki käy
VastaaPoistaVaikee arvaa kenen kommentti ;) Mut jooo tottakai!! voin tulla vaikka viikolla ;)
Poista(: mä tiiän et oon ihana vaik mun kuva ei oo:D
VastaaPoistaOn sun kuva :D
Poistaheheh oon eka xD
VastaaPoistaOotko ;D
Poista