sunnuntai 19. elokuuta 2012

Kirkko tuo voimaa

Voimaa kirkosta  



Henkilökohtaisesti mä tunnen saavani voimaa kirkosta ja ystävistä siellä joilla on samat arvot ne vahvistaa mua. Koska mulla on aina rukous ja pyhätkirjoitukset turvana en ole koskaan yksin koska jumala on mun kanssa aina sillonkin kun tuntuu ettei kukaan välitä. Joskus on tosi vaikeeta olla mormoninuori koska me erotaan loppuenlopuksi tosi paljon niin sanoituista perus teineistä meijän arvoilta niisät lisää miten me erotaan muissa postauksissa :)
mutta nyt  

Asiota jotka on tärkeitä mun elämässä

1. pyhät kirjoitukset= mormoninkirja, oppi ja liitot ,raamattu ja kallisarvoinen helmi jotka siis ovat meijän pyhiäkirjoja.

2. perhe

3. ystävät

4. evankeliumi=käsittää kaiken mikä vaan kuuluu tähän kirkkoon

5. nuortennaisten-leirit= joka kesä ne on iha mahtavii! kesän kohokohtii kaikki myös ei mormonit on niille tervetulleita :)                                          

4 kommenttia:

  1. tää on kiva blogi :--) oot rohkee ku kirjotat tästä meille :--)

    VastaaPoista
  2. Niimpä niin!! Ei ole kauheen monia ihmisiä, jotka uskaltaisivat kirjoittaa omista uskonnollisista arvoistaan ja periaatteistaan. Keep up the good work (;

    VastaaPoista
  3. Kiitos Millaa kommentistasi :) ps: kävin sun blogissa tosi kiva blogi! :) oon saanut koulussa vähän palautetta tästä blogista ja muutamia kysymyksiäkin on esitetty :)

    VastaaPoista