lauantai 19. tammikuuta 2013

MY FRIENDS

JENNY
Hauska, suorasanainen, valloittava persoona. Tutustuin Jennyyn kirkossa siskoni kautta.

RIMRim On mun kaveri koulusta mun luokalta. Rim on hyvää seuraa ja oon tutustunut Rimiin vasta tässä lähiaikoina.
HEIDI HEIDI on ihana ihminen hyvää seuraa jonka kanssa on aina hauskaa! Oon tuntenut Heidin jo aika kauan, mutta viime vuonna tutustuttiin silleen paremmin :)



TESSA on melkeen kuin mun sisko, perheenjäsen. Meillä on aina super hauskaa ja tepsu on parasta seuraa! ja Tessa on matkustellut meijän kanssa ihan kaikkialla! Me oltiin Tessan kanssa samalla luokalla 1-6 kunnes jouduttiin eri kouluihin :( Mutta me nähdään kyllä silti tosi usein! Perus sääntö on se on se, että se mikä on mun on myös Tessan :D Ja sillä perusteella Tessa myös tuntee mun kautta kaikkia mun kavereita.


SUVI
Suvi on aivan ihana ihminen ! Hyvää seuraa Suvin kanssa on aina hauskaa. Voi Suvi oot kertakaikkisesti niin ihana!


AYDA&JASSU

On mukavia ja hauskoja kavereita koulusta. Tutustuin heihin valinnaisaineitten kautta. 


 Taru eli Tarmo on ihana, mukava ja hyvää seuraa hänen kanssaan on aina tosi hauskaa! Pikku pahikseni ;)
SOFIA eli Soffu on aivaaaan ihana! Parasta liveseuraa ja chattaus-puheluseuraa myös. No Soffu on tosi hauska ja valloittava persoona mun soulsister ;) Ja Sofia tulee meille ens viikonloppuna <3 Ps: Meillä on Soffun kanssa iha oma kieli ;D

SUSANNA

Susanna eli Susse nn aivan ihana! ja esimerkillinen ihminen ja ystävä. Se on tosi harmi ettei nähä kovin usein. Meillä on Sussen kanssa ihan omat insidet mitä kukaan muu ei ymmärrä :D







SANNI

Sanni eli Santeri on on mukava ja hyvää seuraa ja mun hyvä kaveri ja hänen kanssaan on aina hauskaa! Tutustuin Sanniin kesällä :)

MELINA
Eli melkku on IHANA! Ja hyvä ystävä meillä on aina tosi hauskaa ja Melkku on hyvää seuraa!! Melkku ei oo samassa koulussa joten useimmiten nähään viikonloppusin :)


SARA  On IHANA ystävä :) Meillä on aina hauskaa Sara on hyvää seuraa! Saraa en näe kovin usein koska Saralla on paljon harrastuksii ja muuta! Olis kyllä kiva nähä useemmin <3
pPinja Tutustuin Pinjaan kesäkonffassa vuos sitten. Pinja on mukava ja ihana ja tosi hyvää seuraa! (:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Tiia eli Tiianen on ihana ja tooosi hauska !! Ja iha hyvä kaveri! Tuli vähän ongelmii koneen kans...Niin en  nyt saanu tähän kuvaa. No mutta kuitenkin  Tiia asuu kuopiossa niin ei tuu kyllä kovin usein nähtyä! :( Tiia on Directioner ja Fanittaa vähä kaikkii laulajii mut en nyt saa mieleeni niitten nimii! :D


Anastasia Jonka oikee nimi ei oo siis se on aivan ihana ja tosi hyvä ystävä ja hyvää seuraa ehkä joskus vähä hullukin! :D Anastasian kanssa on tosi hauskaa aina!

Maria Marian oon tuntenut jo 9-vuotiaasta meillä Maria on hauska Ja Marian kanssa on aina tosi hauskaa! Ja Maria on hyvää seuraa!



Katarina eli Kata on mun kaveri koulusta.Kata on tosi ihana ihminen joskus vähän hullu! XD Katalla voi kertoo kaiken ja Kata on luotettava!

Lilja on kanssa kaveri mun koulusta Lilja on tosi mukava ja ihana ihminen Ehkä joskus vähän Crazy!
















6 kommenttia:

  1. Kiri kirppu heeeei tuu joskus meille vaik junalla ;) mieluiten viialaa asti mut toijalaki käy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikee arvaa kenen kommentti ;) Mut jooo tottakai!! voin tulla vaikka viikolla ;)

      Poista
  2. (: mä tiiän et oon ihana vaik mun kuva ei oo:D

    VastaaPoista