torstai 20. syyskuuta 2012

SUPERI& WEEKEND YEAH

No niin, se mun eka superi sitten olikin viimeviikonloppuna , mutta ensin kerron teille vähän perjantaista mun kolme kaverii pohjosesta ja yks ihan vaan tästä läheltä :) tuli meille perjantaina. Ennen perjantaiillantoimintoja emme ehtineet tehä muuta kun laittaa hiuksii :D tosin tosiasiassa se meni niin että, Nina suoristi mun ja Marian hiukset :D Tessa joka siis on iha täältä läheltä tuli vähän myöhemmin kun noi muut :) Toimintojen jälkeen mentiin kaupan kautta meille ihan perus syötiin herkkuja ja lähettiin lähipuistoon siitä ei sen enempää ;)  Oli erittäin mukava lähteä superiin 3-6 h yöunilla kuka nyt meistä milläkin , mutta koska oltiin kuitenkin kaikki innoissamme ekasta superista nii ei se paljoo haitannu mitä nyt vähän väsytti....:D  Siellä oli sika kivaa! Aluksi tunnelma oli vähä laimee. Ohjelmana oli erilaisii luokkii mitä sai esim. Minuuttipeli , taekwondo, painanta ja hengellinenluokka ja grafiittienteko. Olin painannassa ja hengellisessäluokassa ja taekwondossa, mutta lopetin sen kesken :D  Hengellinen luokka oli mun mielestä paras niistä luokista missä olin! Lopuksi oli disko oli parasta diskossa! :) Lopuksi vähän kuvia viikonlopusta ;-) + hyvän-mielen kuvia :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti